maandag 30 juni 2014

LotTa iN kLeuR


Toen ik jullie dit eigen jurkje liet zien
vertelde ik over een verrassing

Wel eerst was er de schets van dit popje
dan de jurk voor mijn meid
Daarna pas kwam deze nieuwe TUTHANGER

Mijn Lotta-pop
groter en uitgewerkt

stofjes geknipt en met vliesofix vastgekleefd, mbv boruursteek afgewerkt. Gezicht geborduurd 
De combinatie van kleurtjes bij m'n meisje
haar kleedje hebben me over de streep gehaald
om mijn schets ipv een silhouet eens effectief
uit te werken in kleur.
Omdat zus van friemelen en prutsen houdt
heb ik de poppemie ook voorzien 
van labeltjes.


Zus is zot van Lotta in kleur. De kleurcombinatie vind ze
ook te gek want haar knuffel bestaat uit hetzelfde
kleurenpalet, echt puur toeval.

Wel schattig om zien
Meid en pop 
in zelfde out-fit

1 opmerking:

  1. Oh, zo'n leuk labeltjespopje !! Geweldig die combinatie met haar eigen kleedje !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...