woensdag 18 juni 2014

noA cOLLecTie



Mijn boekje "De was van Noa"
kon je hier al heel uitgebreid zien 

Tijdens het samenstellen van het boek
de maquette, bleek de lijm een lange droogtijd te hebben
en vloek of een zegen.

Wel het gaf me de extra tijd, tussendoor
om miniprojectjes die in m'n hoofd
zaten dan toch uit te werken

 Een reeksje NOA - Juwelen
Ik vond het super om ook de wikkel 
van het doosje te maken
Zo samen vind ik ze wel fijn

Hieronder kan je de juweeltjes zelf bewonderen



 Oorbel setje 
met bijpassende illustratie uit het boek

Naast de juweeltjes
Heb ik nog twee puzzels gemaakt
Heel eenvoudig.
Toch vond ik dit ook een leuke uitdaging

Het bijpassend tonnetje heeft een wikkel
gekregen die ik gemaakt heb 
maar is voor de rest uitgevoerd zoals 
je ze hier misschien al es gezien hebt.


Twee puzzels in 1 doos tja dan moet je ook op de achterkant 
een verschil aanbrengen


De linkse puzzel bestaat uit 12 stukjes
De rechtse uit 8 stukken

Mijn kids vonden het zalig om ze te leggen.



Ondertussen heb ik een heel mooi verslag
van de jury gekregen en mag ik
naar het derde jaar.

Naast lof was er ook commentaar
Gadgets zijn fijn maar moeten 
een meerwaarde blijven.

vonden ze de extra's echt super , 
Bij deze opdracht was het goed met 
een 'maar toch'

Staat genoteerd

Toch blijf ik ze wel fijn vinden
Ik ga ze zeker dragen!!
:-)


4 opmerkingen:

  1. Ik vind het zelf ook super : de juweeltjes, de doosjes, de puzzel ! Echt allemaal om te knapper ! Benieuwd om je boek ook eens te zien !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci
      Lieve meid enkele berichtjes geleden kan je mijn boekje in kleur en geur
      bewonderen ;-)
      of via deze link
      http://jakoebies.blogspot.be/2014/06/de-was-van-noa-kinderboek.html

      Verwijderen
  2. Amai, katrijn, ik vind die extraatjes hier ook tof hoor. Misschien bedoelde de jury dat je boek al zoooooooo goed was, dat er niet echt iets is dat een MEERwaarde kan betekenen voor je boek ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hilde, hier zit idd wat in, deze onthou ik!
      merciekes
      :-)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...