woensdag 25 juni 2014

rOod GezOchT!!


 Naar aanleiding van het WK
moest zus voor den dans op een bepaald dag
in de kleuren van ons vlag 
paraat staan voor een opname
van een dansje


In de kleerkast van ons zus zit van alles.
enkel een rode rok of zo ontbrak

Enkele dagen voor den dans

Mam heel vlijtig een simpel fronsrokje gemaakt
Gemakkelijk om aandoen en om te dansen

Pas eens even en dans er mee, zus 
dan zie je of het luk.

jaja, mama het zal wel goed zijn

oké dan


 De dag van het event 

Zus kwam van school en holde naar boven
Trok haar tricolor outfit aan en 
stormde dan de trap af.

oei
Mam die rok daar kan ik nie mee dansen

Ah ja, eens passen was nie nodig zeker.

Nu heb ik niks.
:-(

Terug zus haar kleerkast ingedoken en 
een nieuwe outfit gevonden
Maar er ontbrak een kleur:
ROOD

Die dag was het echt warm en zus wou geen t-shirt aandoen
TE WARM,mam

Even keek ik op m'n uurwerk maar 
tja de winkels waren dicht

PLOTS
vielen mijn ogen op een RODE souspull van zus
deze was te klein, de mouwen
Hé drie keer knippen en je hebt een topje
zei een stemmetje in mijn hoofd

Stiekem nam ik dit en ging ik naar
beneden, daar toverde ik de souspull
om tot een super tof topje

HOE
knip mouwen, en kraag weg van de trui
 (2e foto)
Naai de naden van de schouder en de armsgaten
terug wat vast
(Tja, na het knippen komt dat los, dus n kleine herstelling is wel nodig)
klaar is kees
(3de foto)


Met dit topje ben ik naar boven gegaan
Zus kijk es wat ik nog gevonden heb

Hoe snel kan een donderwolk veranderen in een zonneschijn
Tja dat heb je zo met groter wordende meiden

Hihi 
mijn , euh, klein geheimpje
Zeg nu zelf,
leuk toch en zo eenvoudig
Als dit niet recyKLEREN is
;-)

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...