dinsdag 10 juni 2014

viEr WinNaArs, oLé

 Een kleine veertien dagen geleden zette ik deze give-away op m'n blogje en op FB
Met veel plezier las ik al jullie fijne reacties.
Keer op keer vulde ik m'n lijstje aan.
Het ene kleurtje was al wat meer in trek dan het andere.
Zoals je hierboven kan zien.

Alle deelnemers mooi in het juiste kleurvlak gelegd en netjes in vier gevouwen.

 En dan op zoek naar een onschuldige hand
Wel dochter lief is binnenkort jarig 
Ik dacht zo bij mezelf, een bijna jarige wel
 wie weet brengt dit de deelnemer meer geluk

Dus roerde mijn kleine dame in de appelschaal vol namen. 
stopte op een gegven moment
sloot haar ogen en nam een kaartje 
En dan heel spannend, 
wel dan opende zij dat en las ze een voor een de namen voor

Op onderstaande foto's kan je de winnaars lezen, 
het kleur bepaald wel setje je gewonnen hebt
 Heel erg grappig, de eerste trekking echt zo toeval.
In deze pot zaten de meeste namen
Roer, roer en trekken maar.
En warempel Katrien Van der Jeught 
kwam als winnaar te voorschijn

Enig protest van dochter lief, 
Zeg mam die heeft jouw eerste give-away ook al gewonnen
We doen opnieuw.
Nee, nee zo gaat dat niet.
Katrien, super dat je zo veel geluk hebt bij mijn give-away's 
het is jou echt gegund




 Zo de vier winnaars nog even op een rijtje


Zo dames een dikke dikke proficiat!!!
Om jullie setjes veilig tot bij jullie te bezorgen
heb ik jullie gegevens nodig.
Je kan dit sturen naar jakoebies@gmail.com


Alle andere lieve deelnemers, een dikke dikke merci want 
zonder jullie deelname was het minder spannend geweest.
Een klein geschenk van mij naar jullie
ik wens jullie heel veel succes voor een volgende give-away 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...