maandag 16 juni 2014

ZevErLapjEsSLinGer

 Een paar maand geleden maakte ik voor mijn minimeisje
Nu ze rechtop zit en dus haar eten beter binnen houdt
Kan ze meer van deze leuke sjaaltjes dragen

Joepie, de moment om restjes te verwerken
Zowel katoen als tricot.

Toen ze allemaal genaaid waren had
manlief een leuk idee
Waarom maak je er ook geen slinger van
zo kan je deze later blijven gebruiken.

Net op tijd want dan moet je even goed nadenken
hoe je je Kamsnaps zet.
Zoals je de op de groene ziet, 
zo heb ik ze bij allemaal gezet.
(kies dus een manier en hou deze voor al je sjaaltjes aan)

  Ik heb ook gespeeld met de kleuren
Ik heb dus alle sjaaltjes opengelegd en geschikt en
dan pas zijn de kamsnaps er in gestopt


  Om het echt ook als slinger te kunnen gebruiken 
is er een begin - en eindlint aangemaakt
Dit maak je zo lang je wil en je bevestigd langs
een kant een kamsnap die past.


Ziezo mijn zeverlapjesSLINGER
Leuk toch



KAN NOG EEN FIJN GESCHENK ZIJN
VOOR EEN BABYBORREL
twee functies in een
daarop zeg je geen neen.
Niewaar
:-)


3 opmerkingen:

  1. Geniaal! Een schitterend idee om te onthouden, die slinger zal er bij ons ook wel komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tof idee! en natuurlijke ook schone sjaaltjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...