zondag 6 juli 2014

RoOdCApEje

 Capjes zijn super voor kapoenen
die al flink kunnen stappen.

Ik maakte deze voor M, mijn metekindje
Een beetje een verrassing
Haar mam belde en wilde zelf een capje breien
En de mam van M kan er wat van
Ik hoorde in haar stem dat tijd 
in de weg zou staan van een succesvol product

In't geheim aan de slag gegaan.
Deze cape is gemaakt obv een cirkel van 50 cm
de hals is geknipt op 8 cm van het midden.
Als kap heb ik dit mutsje gebruikt als model.


 De cape heeft een fleece kant (rood) en een katoenen kant (paddenstoelen)
onderaan heb ik afgewerkt met n pompon lint dat tussen de twee
lagen stof genaaid is

In eerste instantie waren er geen "gaten" voor de armen
Deze heb ik er achteraf bij gemaakt
Om de minder mooie gaten wat te verbergen heb ik gewerkt 
met een "verstop boord" langs beide zijden.

Op deze manier is het resultaat
best wel nog oké


 Diezelfde week nog bij M geweest 
Met n beetje schrik
 de verrassing afgegeven 

Deze werd heel warm onthaald
De mama van M was super blij

Ik had nog n kleine verrassing bij,
het mandje
Da's voor later



1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...