donderdag 24 juli 2014

zOmeRhOedJes


De zomer breekt nu volop door 
Kleine kapoentjes verdienen een toffe hoofdbescherming 
voor die warme straaltjes

Kleine kapoentjes = 
mijn kleine spruit en mijn metekindje

Binnenkort mag zij, mijn metekindje
 haar tweede kaarsje uitblazen
Als pre-verjaardagsgeschenk 
stuurde ik hoedje 1 naar haar op.

Mijn poppemie vond ze alle twee even leuk
maar hoedje twee is voor haar


HOEDJE 1

 2 hoedjes in 1


 patroon
stofjes = restjes van overal :-)



HOEDJE 2

  
Boven = binnenkant
Onder = buitenkant
of omgekeerd ;-)

stofjes: modecoupon, huis Nicole, stoffen christine
JOEPIE RESTJES OPDOEN

Mijn poppemie vindt het nu zalig 
om haar mutsje af te zetten.
Ophouden voor't zonnetje als haar muts er niet 
naar staat, tja 
Kapoentjes toch
;-)


2 opmerkingen:

  1. Guitige foto's ! En die hoedjes zijn echt geweldig en lekker zomers ! Wat tof dat ze langs beide kanten kunnen gedragen worden !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...