zondag 31 augustus 2014

GiVeAwaY

 Mijn twee grote nemen vandaag een nieuwe start
op een grote school iets verder van huis.

Ze zullen dit jaar heel veel leren op de schoolbanken
Maar ook daarnaast!

Als mam weet je graag hoe het met hen gaat, 
waar ze zijn 
en nog zoveel meer.

Lang leve een toestelletje dat uit 3 letters bestaat
de GSM

Mijn kapoenen vertrekken dit jaar met zo'n bereikbaar ding
Om dat veilig weg te bergen maakte mam deze toffe zakjes
ook es voor hen

Om andere mama, tante, oma's, ...
de kans te geven om de toestelletjes van hun kapoentjes
veilig op te bergen in een tof zakje
schenk ik deze twee weg.

Wat moet je doen.
Laat een leuk berichtje achter op mijn blog en/of
deel dit berichtje op je FB met een schrijven aan wie je dit schenken wil.
Wie dit kan gebruiken bepaal je helemaal zelf

Tot zondag 14 september maak je kans op
mijn SuSenSieN gsm-zakjes

Voor iedereen een fijne start gewenst 


6 opmerkingen:

  1. Super, ik waag graag mijn kans voor beide kleurtjes! Heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel fijn !
    Jullie namen staan genoteerd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ik doe mee voor mijn dochter, want die is voor haar plechtige communie een gsm beloofd... en aangezien dat dit schooljaar staat te gebeuren, zou dit een leuk extraatje zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...