woensdag 13 augustus 2014

M 's vErjAardAg


Mijn kleine M mocht onlangs 2 kaarsjes uitblazen.
Mama M had een wensje 
Bij deze wens moest en mocht
 ik mijn snuister talent 
ten volle gebruiken

WENS:
Zo'n oud boerderijtje van Ficher Price

Ik heb gezocht tot en met pagina 60 
van wel gekende sites
Gemaild en onderhandeld
Met succes
:-)
M en Mamma M konden een droompakje openen.

Toch kon ik het niet laten om voor mijn M iets te maken
Vandaar al haar vervroegd geschenkje

Als ook dit kaartje:


 Hieronder zie je de items die ik gebruikt heb
om dit kaartje te maken:


Het geborduurde meisje heb ik 
op de terugrit van ons vakantie gemaakt. 
Niet op een twee drie, nee nee

Het kaartje zelf, is samengesteld in Photoshop
Op n rapke 
Want als mam van 3 moet je soms
zoeken naar gaatjes

Ook al was m'n tijd niet groot
toch ben ik er best fier op

Mamma M en M vonden het enig
Fijn toch, nee !!


2 opmerkingen:

  1. Waaw!! 't Is een echt kunstwerkje geworden, dat kaartje!! (zou ik meteen kopen, als ik het ergens zag liggen)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een heel lieve opmerking, ik krijg zowaar rode wangen :-))

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...