dinsdag 5 augustus 2014

oOgjEs


Nichtje op bezoek 
Eentje dat graag knutselt
Niks leuker dan dat

Ik had net op Pinterest deze leuke oogjes gezien
Ideaal om uit te testen

Bolle kralen had ik niet maar deze houten kralen 
doen het ook prima 


nodig
2 effen houten kralen voor de ogen, normaal rond bij mij niet dus
2 kleine gekleurde kralen voor de wenkbrauwen
zwarte dunne rekker koord (15cm)
nagellak in tof kleurtje
zwarte stift 
witte stift 
(ik heb dit met een fijn penseel en gesso gedaan)

via de link zie je hoe het moet
echt leuk en eenvoudig

mijn gekleurde kraaltjes haalde ik uit de action, ietje te laat merkte ik op dat er een gekleurd rekker koord in zat
het zwarte komt van bij VERITAS

ik heb op de achterkant van de oogjes nog een dicht versie gemaakt
Dit maakt het nog leuker om ermee te spelen
Zo kan je leuke uitdrukkingen maken


Eenvoudig aangebracht met de onuitwisbare stift


Ziezo 
handpopje klaar

Kei leuk, ons Rikke lacht zich een kriek
als ik met die oogjes mijn hand omvorm tot n popje

Dit moet je echt es doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...