zaterdag 23 augustus 2014

SchOudErTAs II


Deze schoudertas is voor een groot deel gebaseerd op
dit ontwerpje. Enkel de voorzak is anders

De mama van de lieve meid die 
de tas gekregen heeft 
was er zo verliefd op 
Dat ze een klein wensje 
fluisterde in het oor van mijn dochter

Echt werkelijk tussen de koffers en valiezen, 
stapels kleren en reisspullen 
heb ik deze schoudertas gemaakt
Zodat het klaar was voor haar verjaardag
De dag van onze terugrit naar huis

Trots dat ze tijdig klaar was
 nog even bij haar langs geweest
Wat was ze blij 
Zo blij dat als ik haar zie ze steeds haar
mooie tas bij zich heeft


stofje: modecoupon en Stoffen Christine (alsook Fiberfill)
Paspel: Veritas


Deze tas is zo makkelijk te maken 
Daarom maakte ik volgende werk beschrijving
Wie weet wil je er zelf ook eentje maken

Ik weet dat er bij mij in de familie nog enkele dromen 
van zo'n handige vrolijk ding

Als je aan de slag zou gaan
dan wens ik je veel naaiplezier.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...