dinsdag 19 augustus 2014

vLinDerDoOpkLeEdjE


Eventjes geleden zag een mama mijn kleine meid haar doopkleedje
Ze trok haar stoute schoenen aan en kwam met een uitdaging af.
Uitdagingen vind ik steeds REUZE
Zeker als het voor zo'n speciale gelegenheid is.

Er was een wensje: 
Als het kon, graag een vlindertoets.
(vandaar dit experimentje)

Deze lieve mama vond dat gouden stofje ook zo bijzonder
Gelukkig had ik nog voldoende liggen 
Na wat opzoek, denkwerk en heen en weer gemail
kwam dit kleedje tot stand

Toen het net af was stuurde ik naar de mama een foto door
Wat was ik opgelucht toen ik op m'n scherm volgende woorden zag staan:
WAW wat mooi

Missie geslaagd


Enkele details:
geborduurde vlinders
satijnen kraag,  biais en paspel
Kanten boordje



Lieve kleine meid
ik wens je gouden stralen 
van geluk en liefde

Mag deze dag een
mooie start zijn van een
schitterend leven




4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...