zondag 17 augustus 2014

WeLkoM nAnD

hEt GeboOrTekAarTje
voor- en achterkant van het kaartje

Al enkele maanden ben ik stiekem aan de slag.
 Dit op vraag van een vrolijke mama en een lieve papa.
Samen met hen mocht ik hun geheimpje delen om zo in
alle stilte een uniek kaartje te ontwerpen.

Het was een fijne kennismaking.
De warme babbels en leuke insteken van 
pap en mam gaven me heel wat inspiratie.

Met heel veel trots kan ik jullie nu het resultaat tonen.

Dit kaartje is heel speciaal voor NAND gemaakt

Ze droomden van hun lieve kapoen al vliegend in de lucht
Als je heel goed kijkt dan zie je ook muzieknoten
Dit lied is speciaal door mam en pap gekozen
Een kijk op de binnenkant; Mooie tekst gekozen door de ouders
De gegevens even subtiel verstopt ;-)


EnkeL dE iLLusTraTies


Ontwerp van het kaartje 
bovenaan : de buitenkant
onderaan: de binnenkant
Hierop kwam in een later stadium de tekst


Voor de geschenkjes mocht ik de labels, 
plakkers en etiketjes ook ontwerpen
Hieronder zie je de tekeningen
een voorbeeld van een afgewerkt product heb ik niet




GeboOrTekAderTje

Handgeschilderde illustratie 
Dit met een duidelijke link naar het geboortekaartje




KijkJe AchTer De ScherMen


Een kleine kijk achter de schermen
Van schets tot eindproduct

Ik zeg het graag
Dit was een heel fijne uitdaging
Ik heb er zelf enorm van genoten.




2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...