woensdag 22 oktober 2014

ExPo BiG wiNdOw WaLk, AnTwErPeN 2014



 GEBOEID


Naar aanleiding van THE BIG WINDOW WALK 
is er gelijktijdig ook een tentoonstelling met 
schetsen en tekeningen van de illustratoren,
 cartoonisten, architecten, ... die deelnemen

Weer zo'n unieke kans.
Je mag max. 3 illustraties, schetsen, tekeningen binnenbrengen

Mijn selectie zie je hier

Deze eerste heb ik speciaal gemaakt.
Dit is een nieuwtje.
Illustraties borduren of draad verwerken in een illustratie 
vind ik heel boeiend
Dit beeld is gemaakt mbv behangpapier
Collage samengesteld en achteraf 
met de vrije hand (naaimachine) geborduurd
Om zo het gewenste karakter te bekomen.





MIJN ONTWERP 
the BIG WINDOW walk


Deze TWEEDE illustratie vind je terug op de vitrine van

Vorige week zag je al hoe ik ze op het raam zette.
Een super ervaring!

Deze zwart - wit versie met rode accenttint
is speciaal gemaakt voor de tentoonstelling.

Als je goed kijkt dan zie je dat er een verschil is tussen 
de raamtekening en deze.
Onderaan bevinden zich nog meer tafeltjes en
andere woonelementen.
Zo krijgt het stapeleffect 
nog meer karater.

inkt, waterverf op ecru papier



KLEIN MAAR FIJN


Als LAATSTE illustratie heb ik gekozen voor een  zeefdruk 
van mijn reeks 'gezusters
Deze gezusters  FILNOIR
zijn gedrukt op bewerkt papier van oude boeken.
Een klein pareltje


OVERZICHT

Het leuke aan deze tentoonstelling is dat je een illustratie kan winnen.

HOE?

Iedereen die het 'te gek tekenlabo' bezoekt en zelf een tekening achterlaat maakt 
kans op een tekening, voorontwerp, schets van deze tentoonstelling.
BUITENKANSJE, denk je niet


EXPO BIG WINDOW WALK
van 23 - 26 oktober 2014

in het Toekomstige Zilvermuseum, 
Gildekamersstraat 5, Antwerpen

openingsuren van ' TE GEK tekenlabo'
(11-16u)


1 opmerking:

  1. Wat zijn ze allemaal fantastisch, Katrijn ! Ja hoor, ik zou er wel graag eentje winnen, maar help !, dan moet ik ook een tekening maken ;-). Oepsie Misschien toch eens proberen, 't is inderdaad een unieke kans !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...