maandag 27 oktober 2014

oPdrAchT 1: dEel 3

laatste illustratie krijgt zijn finale tint.
 Naast alle andere leuke zijsprongen
Ben ik volop bezig aan  opdracht 1
Het verhaal en de schetsen had ik al
Nu de uitwerking:


 24 illustraties vorm en kleur geven,
eerlijk, dit had ik een beetje onderschat

Beetje later dan de deadline,
nee, deze keer haalde ik hem niet,
kan ik met veel fierheid zeggen


 Dat ze klaar zijn !
:-)

Hieronder krijg je een overzicht.
Nu de illustraties afgewerkt zijn 
kan het werk op de PC beginnen.

Nog even geduld en  je ziet het totale plaatje van deze opdracht
Het doel, de sfeer en nog zoveel meer.
Ik laat je nog wat gissen.

Des te fijner om nu even enkel te genieten van
deze illustraties


Deel je giswerk maar.
Wat denk je, wordt het een boek? Waarover gaat het verhaal?
Is er een focus op een bepaalde cultuur of activiteit?
Wat komt er in jou op als je dit ziet?

Deel gerust ik ben benieuwd wat jij 
hiervan denkt.



3 opmerkingen:

  1. Het ziet er zalig prachtig uit ! Dat wordt vast een boek ! Ik zie van alles : water, wind, een brief, een duif, een dame die er wat triest uitziet … Je maakt me alvast heel nieuwsgierig !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik werk nu volop verder zodat jouw nieuws gierige geit niet te lang hoeft te wachten ;-). Duimen maar dat alles vlot verloopt

      Verwijderen
  2. Tis prachtig, een mooi verhaal over een meid die haar dromen wil versturen?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...