maandag 6 oktober 2014

OpdRacHt 1


Jaar drie is bijzonder turbulent gestart.
Met vertraging toch naar de les geraakt
Ik wil dit echt kost wat kost.

Opdracht 1: amai direct een straffe

Bedenk een verhaal rond TE LAAT
Figuur gaat van A naar B 
op je gekozen eiland (=jaarproject)
Ontwerp hierbij een grafic novel 
Formaat A3 

Wow
Eens de eerste indruk achter de rug was
kwam er een verhaal.

Oei te laat, zit dat er wel in?
Met 'n klein hart naar de les.
Groot was mijn blijdschap toen mijn 
verhaal mooi werd bevonden
Ikke blij
:-)

Uit de startblokken geschoten
Bovenstaande schetsen zijn de eerste

Ondertussen zit ik al een beetje verder maar
da's nog niet voor nu ;-)

T is een super uitdaging
Ik heb echt goesting.

Dit is mijn lichtpuntje tussen
heel veel zware en moeilijke momenten.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...