vrijdag 17 oktober 2014

ThE BiG wiNdOw, AnTweRpEn 2014

ontwerptekening voor het raam
Bij de TAFEL VAN AMANDINE
(Nationalestraat 47, Antwerpen)

Eventjes geleden tijdens een zoektocht voor een project op school kwam ik toevallig 

Ik las daar een oproep voor tekenaars allerhande om je in te schrijven 
voor dit project. 
Zou ik, durf ik?
 JA DOEN!!

Zo kwam het dat ik me net op de valreep heb ingeschreven.
 Kort daarna kreeg ik positief nieuws.
Jippie, ik mag een raam betekenen, mijn illustratie 
op een raam in ANTWERPEN.
KEI neig toch!

Ze hielden er nog even de spanning in. 
Tot een kleine maand geleden de lijst met winkels 
en hun tekenaars bekend werd. 

Vlug zoeken bij wie ik langs mag gaan. 
OOOOHH WAW
Mijn vitrine is het raam van AMANDINE

Dit is een super tof, gezellig en heel inspirerend winkeltje.
Een echte droom om voor deze dame te mogen tekenen.
Na een bezoekje, gezellige babbel, 
gesnuister en gefotografeer in haar winkel
 kon ik aan de slag.

Ik wou Amandine in mijn illustratie.
 De tafel van Amandine
Mijn figuur is een dame, zij is ook de tafel. 
Deze is versiert met voorwerpen die je in de winkel vinden kan.
 Amandine houdt van stapelen en samen zetten. 
Mooie gehelen. 
Mijn Amandine maakt deel uit van een stapeling. 
Zelf blijft ze vlot verder werken aan haar nieuwste (tafel)schikking

Te bezichtigen alle dagenvanaf 16 oktober tot 26 oktober 2014 Nationalestraat 47 Antwerpen


Het resultaat.
Via sponsoring kregen we twee witte stiften, een blauwe en een fluo roze.
Dankzij mijn zus heb ik de stiften toch nog tijdig ontvangen.
Merci zus Karen, je bent een reddende engel geweest.

Ik heb de blauwe en de fluo niet gebruikt
Nee ,
Amandine is een winkel puur natuur.
Wit 
Less is more


Volop in actie!!
Tof, heel veel complimentjes gehad.
Leuke interacties!
Klein interview en fotosessie.
Volgende week hopelijk terug te vinden 
op de site van 'T STAD


Een raamtekening fotograferen bij klaarlichte dag
Niet altijd eenvoudig
Maar als je goed kijkt zie je toch wel heel wat, nee?


 Even inzoomen, jaja.
Deze illustratie is getekend met de vrije hand.
Maar niet zonder mijn ontwerptekening.
Die met de rode accenten, daar zie en hoor je later nog meer over


De lieve dame van Amandine.
Een pracht van een madam.
Ze is heel erg blij met de tekening
Volgens haar heb ik de winkel en de sfeer
 mooi gevat in de illustratie.



Ik zeg het een dag om nooit te vergeten.
Met zo'n mooie afsluiter.
Dit wondermooi geschenk als bedanking
voor het tekenen van deze illustratie.

Het verrassingspakket opende ik thuis.
Een toffe weekplanner,
Een blanco boek met rode draad
 (gestikt, hihi alsof ze het weet dat ik daar van hou) 
Dit wordt een boekje voor heel speciale illustraties
En dan
Régine haar eigen boek!
Wow!
Ik beken, vaak vastgehad en nu gekregen.
In een ruk gelezen, gesnuisterd en genoten

Régine,
dikke dank je wel.

EN NU
WEL 
Mij vind je in de week van 22 - 26 oktober nog terug in Antwerpen
Dit voor THE BIG DRAW

Als je eens in de buurt bent
Loop dan zeker even langs deze vitrine.
Geniet van de illustratie in levende lijve en ga daarna
echt es binnen, snuisteren en genieten.
Je zal zien 
Amandine zal je zeker bekoren.

4 opmerkingen:

  1. Oh, proficiat zeg!! Wat leuk dat je meedeed, en het plaatje klopt helemaal. Erg mooie tekening. Nu krijg ik goesting om naar Antwerpen te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's echt knap ! Zo tof dat je hieraan kon meedoen, een unieke ervaring is dat ! Proficiat !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel knap! Ik zag je raamtekening al langskomen op de IG van Régine. Mooi, mooi, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...