zaterdag 22 november 2014

DokTeR OutFit vOoR M


  Op het verlanglijstje van M stond een dokterstas.
Leuke dokterstasjes vind je in heel veel speelgoedwinkels, 
Dat was dus snel gevonden

 STOF kon niet ontbreken, vond ik althans,
 dus ging Meter aan de slag met wit en rood
Zo toverde zo van onder haar machine
een hele outfit voor Dokter M


Katoen: Ikea/ polka dot: modecoupon / biaislint: stoffen christine / flockfolie huis Nicole

Schort: model voor kindjes wat ik hier ook al gebruikte. 
Deze keer volledig met biaislint omrand. Lintjes ook van biais. 
Kruisje is van flockfolie gemaakt. 
Zakje polka dot wit en rood, leuke vrolijke toets

Kapje: De vorm heb ik dubbel genomen en 
verstevigd met vlieseline. 
Kruisje in flockfolie + biaislintjes


Als er nu iemand ziek is in de familie bellen we Dokter M 
Ik ben er zeker van dat ze ons schitterend zal verzorgen
:-)

2 opmerkingen:

  1. o zo een leuk Dokters outfit. Mag ik ook naar Dokter M bellen als ik ziek ben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertof ! Je bent toch wel een super Meter hoor !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...