zaterdag 20 december 2014

KarTon HipPe KeRst


Knutsel een leuke kerst met karton

Degelijk, mooi, herbruikbaar en super om doen

Niet veel nodig:
Karton van kartonnen dozen, witte plakkaatverf of acryl,
 brede borstel, takje, snijmes en lijmpistool

Tekenen, uitsnijden, schilderen: 
effen of met actiestrepen (zeker 24u laten drogen), 
in elkaar steken (boom, lijmen) en dan 
jawel, je huis versieren

Ik had graag nog meer gedaan
Als het lukt de komende weken laat ik het je zeker zien

Nu fonkelen in mijn boom mijn eigen kindvriendelijke sterren

(ook tof om via visdraad op te hangen voor je raam, leuke decoratie, 
aan lampen, deuren en nog zoveel meer)


Mijn kerstboom in karton staat beeldig 
bij al m'n andere kerstdecoratie.
Maak deze boom ietsje groter en hij kan pronken voor je raam.


Dit is zo dankbaar en zo eenvoudig
en heel veel fun om met de kids te doen.

Een warme Kerst gewenst
Eentje vol fijne momenten, gezellige babbels
en liefdevol samenzijn.




2 opmerkingen:

  1. Knap, die sterren in de boom ! Leuke inspiratie ! Ook voor jou en je familie een fijne en gezellige Kerst !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...