woensdag 31 december 2014

wEnSEn

Aan iedereen die het lezen wil:




Elk jaar zoek ik graag naar een leuke manier om een kaartje te maken
De periode wanneer ik er meestal aan begin was dit jaar droef en donker
Toch slaagde ik er in om op eenvoudige manier een kaartje neer te zetten
Iets anders stond op het programma maar met dit ben ik, gezien
de omstandigheden, ook  reuze blij.



Het is een jaar vol ervaringen en emoties geweest.
Soms ware grenzen verlegd in mijn eigen kunnen 
Momenten gekend waar familie belangrijk is 
en vriendschap en steun deugd doet
Mooie uitdagingen gehad. Nieuwe mensen ontmoet.
2014
Dank je wel

Ik klink op het komende jaar,
wat dit allemaal te bieden heeft.
Ik moet het nu nog niet weten
Ik wil het heel graag zelf ontdekken
Gaandeweg doen 
Dit door te durven, te springen, 
Ik ga er voor!




4 opmerkingen:

  1. Een fijn 2015! Je grenzen verleggen, nieuwe uitdagingen aangaan, durf te springen, ga ervoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooie aanvulling, deze neem ik mee. Ook voor jou een fantastisch nieuw jaar vol leuke uitdagingen gewenst

      Verwijderen
  2. Mooi verwoord, Katrijn ! Daar wil ik graag mee op klinken ! Een heel gelukkig nieuwjaar !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier klinken we samen nog es op ;-)
      Een fantastisch avontuurlijk poezen en stoffenjaar gewenst!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...