donderdag 22 januari 2015

ArtUuR LaMp


foei foei Katrijn
wat ben je steeds laat 
om kleine kapoentjes 
 te verwennen

dat komt er van als je te veel wil
maar graag maak ik n gaatje
tussen schets en schilder, 
naai, werk en kuis

maak ik heel speciaal voor
deze kleine muis
oei, nee een echte ridder of een koning in spe
met een naam als Artuur, dat zit zo mee.

ik zelf vind het wel n fijntje 
voor dit heel lief kleintje
schijnt voortaan in donkere nachten
een lampje om droompjes te 
verzachten



4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Merciekes, de moekes en vakes zijn toch steeds content als ze zo'n lampje krijgen :-)

      Verwijderen
  2. Ik zou dit lampje wel eens willen zien branden! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze schitteren in het donker en geven zo'n zacht licht in de kamer. ik spreek uit ervaring want dochtertje lief heeft er ook eentje en het lampje heeft toch regelmatig nachtdienst ;-)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...