zaterdag 17 januari 2015

KadOotJesTijD 1


 geschenkje onder de boom
niet thuis maar op het werk
ik was zo blij toen ik wist voor wie
ik een geschenkje zoeken, maken mocht

ik wist meteen het wordt een juweel
want deze dame vindt dat enig

haar favoriete kleuren in haar garderobe:
rood, zwart en wit.
zot van unieke originele stukken

dit kon ik niet laten
ik maakte een nieuw NOA-juweel
nummer 4 in de reeks
spannend, wat zou ze er van denken


toen de dag kwam om het te schenken
twijfelde ik even
maar toen ze het geschenkje opendeed
verdween mijn twijfel als sneeuw voor de zon

wat was ze blij en super trots 
zo fier, ze glunderde.

als alles goed zit en je kan iemand zo'n plezier
doen, go dat doet echt goed

na de vakantie kwam ze spontaan bij mij 
en zei dat ze niet uit geweest waren 
"ik heb gestoeft bij iedereen die het horen wilde"

lieve college dank je wel voor jouw
geluk en blijdschap met dit geschenk

terwijl ik dit schrijf lach ik zelf 
 zo aanstekelijk was en is haar enthousiasme

fijn fijn
 :-) 


1 opmerking:

  1. Ze zijn super! Het doet inderdaad deugd als je iets maakt voor iemand en dat dan op deze manier in ontvangst genomen wordt. Dat is goud waard!
    Groetjes Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...