dinsdag 27 januari 2015

OpGeLeT mOnStErS !!!



Deze pin in m'n plakboek op Pinterest bracht me op een fijn idee
voor twee toffe kapoenen die van monsters en griezelen houden
Ik maakte mijn eigen versie.
Ondertussen met de start van een nieuw jaar
maken ze over het land verspreidt
echt kabaal in die sloebers hun boekentas.


Zijn ze te temmen, willen ze hun mond wel open doen?
Kunnen hun baasjes de les wel nog volgen?
Lukt het hen om een balpen, potlood of gom te bevrijden
uit de mond van deze monsters?


Ik hoop voor hen van wel!
Want anders heeft tante Trijn 
de boter op gegeten ;-)





Deze monster pennenzakjes zijn gemaakt uit fleece.
De binnenkant is uit katoen , zo behoudt het toch nog zijn vorm.
De ogen, haren, tanden, en tong zijn oog fleece en geen vilt.
Ik heb al ondervonden dat vilt vrij snel verslijt, vandaar mijn keuze voor fleece
De staart is een lintje, de oogjes zijn afgewerkt met knoppen.


fleece: restjes van stofjes ooit gekocht als fleece dekentje, Wibra
lintjes: veritas


3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...