dinsdag 3 februari 2015

BoEk iN bOeK iN boEk


Opdracht 3
BOEK IN BOEK IN BOEK
De opgave, veel gelezen !!
Om daarna met de handen in het haar
weer aan de slag te gaan.

3 personages, 3 boeken, elk apart of 1 geheel

Een verhaal, drie verhalen !!
Hoe begin je hier aan?

Schrijven, schrijven en nog eens schrijven!
alles herschrijven, doorstrepen, bij kriebelen
om te eindigen met een schema
waar grote stappen in staan
Dit dient dan weer als basis 
om met pen een nieuw verhaal 
 jawel te schijven.

Ondertussen,
schetsen maken
om lost te komen: 
figuren bedenken, personages ontwikkelen
Wie zijn ze ,wat doen ze,
wat is hun verhaal?

Wel op 4 april verneem je alles
want dan 
ja dan 
geef ik hierop een antwoord.




Wees gerust je zal nog veel 
kriebels, kronkels, schetsen
zien
Een verhaal een boek 
wat wil je nu
dat is geen licht koek

Maar ik blijf wroeten, wringen,
gommen, strepen en schetsen
en ben zelf benieuwd of
het me lukt

Ik hoop het echt 
Dat lijkt me fijn.

Dus stap voor stap,
kriebel voor kronkel
bouw ik verder aan dit verhaal

later veel later
lees je dit allemaal


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...