zaterdag 7 februari 2015

MiNi PopPeNhUis vOoR OpReiS


Dit vond ik zo enig 
Echt iets voor M
M is vaak op stap met mam en pap 
en jawel de groene toer
Van tram, naar trein met fiets
Flink Flink



M is zot van deze popjes 
Dus zag ik mijn kans als Meter
en wist ik dat dit voor M moest zijn.

Ik heb hier en daar wat aan gepast
Maar grotendeels overgenomen,
Je kan dus zelf gaan fantaseren.

Tijdsgebrek zorgde ervoor
dat ik het bij kleine aanpassingen hield.
:-(



Bij mij is het een handtasje geworden,
Eentje dat je over je schouder dragen kan.
Geen velcro wel met Kamsnaps gewerkt
handig en heel mooi
:-) 
Een zijde van het tasje flapt open
en vormt een speelmat
of een plattegrond van een
mobiel speelhuisje



Het handtasje is ook echt een tasje.
Hierin kan M al haar popjes en spulletjes 
veilig opborgen

Lieve M
Heel veel onderweg
speelplezier gewenst
Groetjes
Metef



stofjes: restjes
kralen (action)
rits/garen: Stoffen Christine
kamsnaps: kleurenmix.nl
geen vilt wel fleece gebruikt



2 opmerkingen:

  1. Su-per! Die moet ik zeker maken voor mijn dochtertje, dat wordt een echt succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geweldig, dat vind ik ook. Doen hoor voor je meid. Dit staat op het todo-lijstje voor mijn poppemie maar zij is nog niet ietsje te jong. Maar ik kijk er wel al naar uit naar 't moment dat ik dit voor haar maken mag. Vooral haar reactie. Dus heel veel succes gewenst. Als je vraagjes hebt bij het hoe, wil ik mijn ervaring zeker met je delen :-)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...