woensdag 11 februari 2015

NiEuW kLeEdjE vr mAm




Elk jaar neem ik me voor om me
op m'n verjaardag te verwennen.

Die dag wil ik geniet van alles en van iedereen.
Vriendelijk, vrolijk zijn met een glimlach genieten.

Een leuk nieuwe outfit dragen 
vind ik ook heel fijn.
Dan straal ik dubbel en dik
Jarig zijn, wel dat mag je zien!

Dit jaar maakte ik voor mezelf deze jurk
Gebaseerd op een patroon van een T-shirt/blousje
(knipmode 8/2012 model 12)
 en een rechte rok
(breedte 50cm/lengte 45cm)
Zoals gewoonlijk paste ik hier en daar nog wat aan.


stof: tricot stof, tweedehandszaak
Retrostofjes uit de oude doos
voor een prikje vind ik geweldig
Kleedje heeft 'n voering
(voor tricot, modecoupon)

Alles met den overlock 
en de tweelingnaald 
zalig geweldig snel klaar 

Daarna ging de zoektocht verder naar
toffe botjes en een leuk gilletje
dat er mooi bij past

En jawel 
GEVONDEN

Soms kan het toch super meezitten
Nee?



oh ja, fotograferen doe ik zo
Geen van mijn huisgenoten 
wenst de mama te fotograferen.
Och ja, vind ik niet erg 
lang leve spiegels
;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...