maandag 9 maart 2015

bOEk iN bOeK iN BoEk dEeL 2



Opdracht drie loopt al even.
Amai wat is het een pittige.
drie boekjes in één!
Verhaal, vormgeving EN uitwerking
 helemaal vrij

Vrij = voor mij 
PANIEK
Zelf keuzes maken.
Niet eenvoudig

Wel zo doe ik dat:
Heel veel schrijven en schetsen en schrijven en schetsen
en hopen dat het es goed zit


Vorige keer zat het verhaal al goed
maar wou hij dat ik weg ging van wat ik al kon
vooral in mijn tekenstijl 

Ola ela, wat ik al kan vraagt ook wel iets en 
komt niet altijd vanzelf
ook hier kruipt tijd in
Tja dat was mijn eerste reactie

Maar ik begrijp wat hij wil
Niveau hoger leggen, grenzen verleggen
Groeien en openbloeien.
En vooral 
DURVEN


Dus weer aan het schetsen en puzzelen gegaan.
Ondertussen echt even NOOD om mijn zinnen te verzetten!
 Gewerkt aan twee toffe miniprojectjes
Ik mag nog niet te veel lossen want het moet nog wat een verrassing zijn.

Je gedachten even op iets anders zetten werpt wel degelijk vruchten af.
:-)
Heel voorzichtig lichte schetsen op kladpapier neergezet.
Je wil niet weten hoeveel papier, hoeveel weken en uren 
deze opdracht al heeft gekost 
Manlief heeft vrouwlief al in alle staten gezien.

Na een week pauze naar de les met kleine schoentjes 
Beetje schrik, vastgelopen?
Schetsjes voorzichtig op de tafel gelegd
getoond
Verhaal erbij gehaald.

Vormgeving goedgekeurd!!
OEF

Op naar de volgende stap
VERHAALLIJN SCHETSEN

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...