woensdag 18 maart 2015

TaRtuFFe


Heel trost stel ik jullie
de affiche voor ons schooltoneel voor:


Dit jaar kwam van m'n collega's, 
die hun schouders onder ons jaarlijks toneel steken,
de vraag of ik de affiche wou maken.

Kei tof
Een uitdaging naar mijn hart.

Tom, de regisseur had al heel wat ideetjes.
Beetje druk toch, maar dit heb ik opzij gezet.
Gesnuisterd op het net, verhaal gelezen, de kijk van Tom 
doorgrond om dan aan de slag te gaan.
Kort na de kerstvakantie was de schets klaar.

En dan, omzetten in kleur en techniek.
De tentoonstelling van Carl Cneut heeft me goesting
doen krijgen om het penseel nog es ter hand te nemen.



Experiment twee werd mijn uiteindelijke illustratie

Na de super positieve goedkeuring van Tom en mijn collega's
van het toneel, toverde ik de illustratie om tot bovenstaande affiche.

Er hoort nog heel wat bij maar dit laat ik nog niet zien.
Nee, met mondjesmate laat ik je mee genieten van een fantastisch 
leuke uitdaging met een knap resultaat.



Oei oei Katrijn, eigen stoef stinkt.
Tja, deze keer ben ik zelf echt heel blij
met wat ik tevoorschijn getoverd heb.


  Eventjes geleden liet ik jullie al eens proeven van deze taart.
Hihi mijn verjaardagstaart.
Nee, wel een detail uit de illustratie voor
de toneelaffiche
:-)


Vandaag werd ze op school omhoog gehangen.
Ik heb al enkele heel fijne reacties gekregen.
Wat ik gewoonweg schitterend vind is het 
feit dat sommige lln en collega's ze echt willen.

Missie geslaagd.
Héhé de druk is van mijn schouders.
Nu is het aan de toneelspelers om 
er iets schitterends van te maken.


Naar wat ik er al over gehoord heb
zal ook dat dik in orde komen.

Mij mogen ze verwachten.
Want de kaartjes,
man, daar gaan ze nog om vechten
;-)




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...