dinsdag 17 maart 2015

TrOuwKaDo


Onlangs mocht ik mijn beste kleedje boven halen
om mijn buikje lekker te vullen 
en mijn beste danspasjes boven te halen.

kei tof een trouwfeest. 
Als ik nog es buiten mag komen dan 
zeg ik niet nee.

Jippie 

Twee mensen die elkaar graag zien 
verdienen ook een fijn kado.

Centjes als presentje 
zo stond het op de kaart

Oké, ik maak er een heel leuk presentje van
en ja na wat zoeken en snuisteren 
zullen ze ook hun centjes 
in het presentje vinden



Oorbelletjes voor mevrouwtje lief


Manchetknopen voor meneertje lief


In een leuke doos 
met een fijne spreuk
vol snuister zakjes 
en bomvol hartjes

Ik heb me rot geamuseerd om dit alles zelf te maken
Nu maar duimen dat het gelukkige paar
content is met dit presentje


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...