zondag 15 maart 2015

WormPi en VOgel: WiE zOekT diE VinDt


ONZE GANG
Tja, wat moet ik daar van zeggen
Wel, dit deel van ons huis is nog een heuse klus.
Maar elk jaar komt ie weer helemaal onderaan het lijstje te staan.

Vorig jaar vrolijkte een heel jaar de mooie kaartjes
van Poppemie's geboorte de gang op.

Poppiemie telt al meer dan 12 maanden 
dus hoog dringend tijd voor iets nieuws.

Nog een goeie reden: volk over de vloer.

Op een nacht kwamen uit het niets deze tekeningen van: 
WormPI en VOgel
5 beelden, een verhaal
kijk zelf maar
Kijk goed
wie zoekt die vindt
;-)






Ik ben best wel trots op mijn mini verhaal
De illustraties vind ik super.
De kleuren fantastisch
en voor wie mij al wat beter kent
Den DRAAD wel die MOEST erbij

ikke ben 
mega super blij

En mijnen gang ook!
Hihihi, zonder veel verbouwwerken 
straalt ie weer voor het komende jaar.
Ziezo, dat is dan ook weer klaar!



2 opmerkingen:

  1. Hihi, gewoon zalig ! Ge zijt ne krak, echt waar ! Ik ben helemaal fan !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Katrijn, meer info:
    https://www.facebook.com/events/360291904172924/
    inschrijven en rest van de info:
    http://blogameetup.be Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...