maandag 27 april 2015

BoEk iN bOeK iN bOEk: eXpEriMenT 4


 Twintigdagen rust op het net 
Bewust gekozen
 om me echt 
20 dagen volop te gooien
in heel wat projecten.

Waaronder dit project
 BOEK IN BOEK IN BOEK

Het vorig experiment zag je hier al.
Stilletjes aan groeien naar kleur in beeld


 Voorzichtig maar weloverwogen kleur toevoegen. 
Bewuste witte bomen.
Planmatige decoropbouw
Keuzes worden gemaakt

Sfeer door kleur, textuur en nog zoveel meer

Basis aangezet
Dit gaf me al een goed gevoel

Draad toegevoegd
Oké

Op weg naar iets goeds?

 Voorzichtig tonen in de les
Enkele items goedgekeurd
(kleur, stijl, sfeer)
Maar nog steeds een MAAR
aan het einde van de zin.

Terecht, terecht maar 
niet altijd fijn om horen. 
Komt omdat je zelf vaak blij bent
met wat je zelf allemaal bedacht hebt

Nu opbouwende kritiek 
duwt je naar nieuwe hoogtes
Dus de nieuw uitdaging aangegaan


Bomen donkerder, landschap een tint gegeven, 
schaduw toegevoegd. textuur aan figuur
en natuur gegeven + behoudt van ruwe sfeer

Draad toegevoegd op meerdere plaatsen

Deze voorzichtige probeersels
want zo gaat dat vaak bij mij
Geven mij een super gevoel.
Maar is dit wel genoeg?



Hopsaké,
naar de les hiermee!
Ja hoor, veel goede elementen
maar ik hoorde weer een 
MAAR

Nu je dit kan?
Kan je dan ook dat?

Oh jee, meen je dit?
Jaja, doe, druf !
Neem je tijd!
Oké?!

Dus lieve schatten, nee
nog geen hoera, hoezee



Nog even wachten
Dan laat ik je genieten
van wat het wel geworden is
:-) 



1 opmerking:

  1. Wauw, Katrijn, echt zo mooi!!! En die duwtjes in de les hebben we soms nodig om te durven wat we kunnen hé!
    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...