donderdag 30 april 2015

bOEk In BoEk iN bOeK: ExpEriMenT 5


Doe,durf 
Ga ervoor

jawel weer aan het experimenteren

Deze keer op en met stof,
draad en naald vervangen mijn potlood

Kleur door keuze van dit alles.

Doen, Jacobs doen !
Jawel, gedaan.
Hmmm

Zelf knopen doorhakken moet ook kunnen
dus mijn durf aangesproken

stof weggelaten
draad overgehouden

Nieuwe tekening op stof 
ziehier:


Tweede tekening op papier
ziedaar:

Ik kan je bijna vragen 
ZOEK HET VERSCHIL

Want wie goed kijkt die ziet het wel

Het bovenste
 is op stof gestikt en
 ik gebruik hier twee verschillende draden

Het onderste
 is op papier gemaakt en
 hier is alles in 1 kleur uitgewerkt

JA 
DIT VOELT GOED AAN

Ik heb mijn voorkeur 
Nu is het aan mijn docent
Benieuwd wat ie 
zeggen zal?

Experiment 5 brengt me naar wegen 
die ik vorig jaar ook al eens bewandelde
Maar voor een heel boek?
Doe ik dit? Durf ik dat?
Is dat wel een goed idee?

Met vele vragen 
teruggekeerd naar de les




3 opmerkingen:

  1. Katrijn, enkele weken geleden ontdekte ik je blog. Ik geniet van je creaties! Ik heb zelf absoluut geen tekentalent, maar ben die jaar toch begonnen aan de opleiding Vrije Grafiek aan IKO te Hoogstraten. De eerste 2 jaren zijn vooral gericht op het aanleren van de verschillende technieken. Ik kijk uit naar het moment waar mijn hobby, handwerken, samenkomt met de grafiek. Ik vind dat jij dat prachtig doet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leen, ik ben even gaan neuzen bij jouw, amai waw. Wat je maakt daar moet je wel geduld voor hebben. Dank je wel voor je compliment. Fijn dat je de stap ook hebt gezet en wat je wil wel daar werk je nu al aan. Je zal zien dat je groeit, steeds meer in de richting waarvan je droomt. En los van de opleiding, vrij experimenteren waar het kan , brengt soms leuke sprongen vooruit voort. Heel veel succes!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...