zaterdag 16 mei 2015

bOEk iN BoEk iN bOeK: JIPPIE dit WORDT het !


GOEDGEKEURD!!!

Vorig experiment gaf de juiste aanzet

Nieuw kleurenpalet gezocht 
meer variatie toegevoegd 
en 
jawel
een schot in de roos!

Jippie,
 vanaf nu 
kan ik er volop invliegen

Een stapel schetsen omzetten tot pareltjes
van kleur, met naald en draad.

1 2 3 
START



Na het maken van de eerste illustratie
bleek de achterkant ook wel een knappe, speciale sfeer uit te stralen
Ziezo, ook dit zit in m'n achterhoofd. 
Onthouden Jacobs
dit komt nog wel es goed van pas



Eens ik weet, hoe en wat
Werk ik heel graag door.
Het moet ook wel want 
de deadline en de jury 
staan eigenlijk al voor de deur.
Nog net voldoende tijd?!

Maar man, dit is een hels tempo
DOORWERKEN, doorwerken!

Al heel wat illustraties afgewerkt.
Met nog een verandering in mijn boekconcept
komen er een zes-tal prenten bij.

 Ik ga er voor
dus is het nog even op m'n tanden bijten.

Ondertussen kunnen jullie
genieten van deze illustraties








Boek in boek in boek:

weer een stap dichter in het realiseren van dit project
:-)


Oh ja graag geef ik dit nog mee
Al  deze illustraties zijn gemaakt
niet op stof
maar wel op 
PAPIER

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je wel, ik twijfel af en toe nog of ik de juiste beslissing genomen heb. Maar nu kan ik niet meer terug dus gaan we er volop voor.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...