zaterdag 23 mei 2015

GeSeLecTeeRd!!

  
In een ooghoek gezien,
opgezocht en gelezen
 Gebibberd en gedurfd
 Je geeft je zelf 
toch toch wel bloot, open voor kritiek

Doordacht 'n keuze gemaakt uit m'n werk


Gezocht naar een mooie presentatie
lijst ingevuld, opgestuurd, gewacht en aanvaard


De dag voor de jury alles klaargelegd
Gehoopt maar los gelaten
Concurrentie gezien en sterk bevonden


Na twee dagen van hopen en wensen
Werkjes terug gaan ophalen.
De jury heeft beslist en ik zal moeten aanvaarden


WAW, 
tot mijn grote verwondering
 werden alle 5 mijn werkjes  
geselecteerd voor de kunstbiënnale.

Ongelooflijk blij.
Echt waar dit had ik nooit gedacht.
Ik droomde en hoopte op eentje
maar nee 5

Eind juni en een groot deel van juli zijn mijn
en heel veel andere kunstenaars hun werkjes te bewonderen.

Dit doet echt deugd




2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...