dinsdag 12 mei 2015

ThE ProPoSaL


Vrienden van Lieve en Wannes vonden de trouwkaart
echt enig en wouden hiermee aan de slag.


Het huwelijksaanzoek was de grote inspiratie.
De omgeving, de manier waarop, ...
Kortom ik leerde plots veel meer bij 
over de twee tortelduifjes hun moment


  Terechte vraag van de vrienden
Kan je ons weergeven?
Wij willen heel graag mee op de tekening.

Ik kreeg omschrijvingen en foto's doorgestuurd
en trachtte zo goed en zo kwaad als ik kon
om aan zoveel mogelijk wensen te voldoen


Uit al hun inspiratie, vragen en wensen
ontstond deze illustratie
Uitgewerkt in verschillend technieken
En jawel mijn draad.

Ik kon het niet laten en merk dat het werkt
Ik ben super content met het resultaat

Lieve en Wannes,
wel die waren verrast!

Goed gedaan beste vrienden 
dit hadden ze niet verwacht

 Ik kreeg een dikke kus en warme knuffel 
van contentement

Wat wil je meer hebben.
Blij dat zij het super vinden
:-)

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...