zaterdag 9 mei 2015

TrOuWkaDo L&W


Even geleden kon je deze trouwkaart al bewonderen.
Het fijne aan deze kaart is dat ook wij aanwezig mochten zijn.

Met lege handen kom je niet en 
een centje overschrijven is niet mijn ding.

Toen ik volop bezig was aan hun kaart 
borrelde dit ideetje al op

Ook hier paste ik het idee al eens toe.

Toch is het wat anders want twee keer hetzelfde
nee,dat hoeft niet zo voor mij.


Een heel pakketje vol snuiter spullen:


Een hart vol hartjes :-)
Tja wat wil je bij een trouw

Het groter hart heb ik bekleefd met bordkrijtfolie (aldi, action)
zo kunnen ze neerschrijven wat ze wensen op dit hart. 

een spreuk, een tip, een suggestie
 een wens, een droom
 om zo beide hartjes steeds
 warm te houden voor elkaar
:-)

In het hart twee zakjes (action)
eentje voor hem en eentje voor haar
Een kaartje met warme wensen en jawel de cent


Hij en zij verbonden door de illustratie van hun trouwkaart
Oorbellen voor madam 
en meneer moet het stellen met manchetknopen


Op vraag van hun vrienden nog een klein presentje extra
Er was een ware voedsel inzameling (een offerande)
niet met centjes wel met lang bewaarbaar eten

Wikkel gemaakt rond beide blikjes
verder gegaan in het thema:
LIEFDE IS

LIEFDE IS
elk maïskorreltje delen, tot op de laatste korrel

LIEFDE IS
niet steeds je eigen boontjes willen doppen

RARA WAT ZIT ER IN HET BLIK


hihi
't was weer fijn om dit in elkaar te steken.
Leuk reactie teruggekregen
missie geslaagd
:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...