dinsdag 30 juni 2015

eEn SterRetjEsLamP voOr SteLLa



Families groeien en breiden uit
ook bij ons kwam er een sterretje bij 

STELLA

Een fijne kaart met een wolk en een sterrenhemel
Helemaal geïnspireerd door de naam
 toverde ik deze mooie meid
Ik vind ze kei schoon
 en ben er zelf helemaal weg van
Met veel liefde heb ik ze geschonken.



Een lieve kleine schattige baby
Een droom, een wolk, een sterretje

Stella meid, wat ben je sterk en slim
Jij wist al iets voor aleer een ander het zag.

Pap en mam
Knuffel ze maar teder en zacht

Wij branden kaarsjes en duimen volop 
dat Stella's weg die ze nog moet gaan
zonder al te veel hinder mag verlopen

Dikke kus en knuffel voor jullie lieve schat




Lampje licht en zoet
breng met een groet

een bezoek deze nacht
dan slaapt ze zo zacht

Breng dromen vol
wensen en zonneschijn 
voor en over 
Stella klein




Nachtlampjes maken vind ik enig
ondertussen heb ik al een hele collectie
bij elkaar getekend. Tof tof 
:-)





1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...