vrijdag 26 juni 2015

zOmeR jUrK


Mijn grote meid wordt echt groot.
en wil heel vaak liever kleren uit de winkel dan van
onder het machien.

Dat respecteer ik graag.
Gelukkig heb ik nog een kleine poppemie waar 
ik m'n hart nog volop kan bij ophalen 
;-)

Toen ik van een snuistertocht met een te grote jurk met
deze print naar huis kwam, eigenlijk voor mij.
Was madam helemaal verkocht

Ohhh voor mij???????

Met jawel puppie oogjes

Wat kan je dan zeggen, 
Niks anders dan TUURLIJK


Te groot is geen probleem
Dus stelde ik een VERBOUWPLAN op:

bovenstuk smaller
nieuwe mouwafwerking
rok deel verkorten
strop op de juiste hoogte aanbrengen

Zo gezegd, zo gedaan.
En zie hier een 123-nieuwe jurk voor mijn madam



Super content met haar nieuwe look
Dit voor de camera tonen
Nee, deze keer niet.
:-(
Jammer, maar ik snap het wel

Weet je, dat ze deze jurk dragen wil
en super blij is vind ik 
het aller leukste geschenk.
Een echte dank je wel!

:-)

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...