maandag 27 juli 2015

FedErLaMp, JippiE!


 Mam, wanneer maak je eens zo'n lampje voor mij?

Gelijk zus, groot gelijk. 
't ja toen jij kleintjes was tekende ik  al maar
maakt ik deze lampjes nog niet.
Oké grote meid wat wil je dan?

Oh mam, ik weet het al!
Je hebt zo'n tekeningetje van een meisje 
op een schommel
dat wil ik!

Oei Feder, echt waar. 
Ja absoluut!

Oké,
Moet je weten dat dit een tekeningetje is 
van ongeveer 5 jaar geleden
Een vluchtige schets
 ooit inspiratie voor dit geboortekaartje.

Mamma zocht tussen haar stapel,ongeziene, schetsen 
en vond gelukkig de gewenste prent

Naast de prent en de stof keuze had mijn grote meid 
ook haar voorkeur van lamp.
Niet die van de baby's mama
 maar deze, die vind ik COOL

Mam maakte heel vlug een nieuw knippatroon voor de lamp
de werkwijze bleef dezelfde, enkel de verhouding veranderde



Door de wens van mijn grote meid 
merk ik dat deze lamp ook 
best wel fijn kan zijn.

Ik geef ook graag toe dat deze lamp
best wel COOL staat op een tienerkamer.

Goed gedaan,
zus!





Lamp: ikea
transferpapier: ava-papierwaren
biais: Veritas
Stoffen: stoffen Christine




1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...