vrijdag 17 juli 2015

kLeEdje iN't ZwaRt


Het is alweer een tijd geleden
maar geen dag gaat voorbij of je denkt
aan wie van je heen is gegaan.

Lang na datum lukt het me maar om dit te posten
Op dat moment moest ik m'n zinnen verzetten
en was m'n machien de manier

Ik maakte voor kleine mie heel wat
maar ook m'n grote meid bleef niet achterwege

Veel tijd heb je niet dus grijp je naar wat je reeds liggen hebt
Zoals ik al schreef is dit model super



Om de jurk wat extra uitstraling te geven
koos ik voor de rok een lichte stof die gevoerd werd
de print breekt de ander te donkere sfeer.

Het bovenstuk werd voorzien van twee satijnen linten.
Mooi asymmetrisch detail.
Rits, voering en rekker in de taille

Zo had mijn grote meid een met liefde
gemaakte jurk om in alle liefde en verdriet
afscheid te nemen van pepé






Deze jurk heeft ze sinds dien niet meer aangehad
Ik snap dat wel.
Voor mezelf maakte ik toen ook een jurk
deze is nog niet veel uit de kast gekomen. 
Maar ik zie wel dat als ik ze met een ander kleur gecombineer
De jurk best wel een nieuwe betekenis en sfeer kan krijgen.
Het is een knappe jurk maar ik kon me er toen niet in fotograferen.
Wie weet post ik ze later nog wel een keer
Wie weet.







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...