donderdag 20 augustus 2015

PopPeNbuGgY mEt PatRoOn


De pop van mijn Poppemie kreeg al even 
geleden een toffe buggy

Ik pimpte het oude model van mijn grote meid
voor mijn kleine mie.


Gezocht naar een leuk stofje 
 dat paste bij de paarse elementen van de buggy
(Ooit gekregen van een bende lieve collega's)

Lintjes en D-sluitingen gerecupereerd
afgewerkt met een fel roze bias.


Poppemie wandelt nu met haar pop gezwind rond, 
te pronken met haar buggy 



Hieronder vind je het patroon dat ik overnam van de oude bekleding
ik heb wel alle delen dubbel geknipt, 
dit zorgt voor nog meer stevigheid bij de zitting van de buggy.

Ik ben heel erg blij dat ik dit gedaan heb. 
Zo heeft mijn kleine mie op 123 
een hippe buggy :-)





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...