zaterdag 15 augustus 2015

sToKpaArD



Super als je kleine kapoenen glinsterogen kan geven
door eenvoudige zelfmaak dingen
 ipv elektronische bling bling

Voor petekind lief werd het een stokpaard

Dit paard beet al geruime tijd in mijn billen.
De werkwijze heb ik voor een groot deel overgenomen.

Maar de vorm van het paard tekende ik zelf.
Vind je dit enig, wel onderaan dit bericht kan je 
het patroon vinden en downloaden.



Om wat meer kleur in het paard te krijgen  bezorgde
ik het een bit of een beugel, tja hoe heet zo iets?


Het rijgen en samenstroppen van het einde van de hals
heb ik nog iets steviger gemaakt door met binddraad de dikke vilt te omwikkeld
en met behulp van warme lijm de vilt wat meer dicht gezet waardoor het ook vaster zit.



Het is een pronkstuk geworden

Toen mijn lieve schat R het pakje open deed waren er plots twee 
andere kleinen kapoentjes die ook best zo wel een paardje hebben willen.

Tante Trijn heeft dit genoteerd

Hier zullen dus nog stokpaard broertjes en zusjes verschijnen
om al die lieve kapoentjes blij te maken

Dat vind ik zalig en daar hou ik van
:-)


Ik gebruikte dikke vilt gekocht bij de modecoupon te Sint-Niklaas

Knoopjes en lintje: Veritas


HET PATROON 


5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je wel, Ik vind het ook 'n schatje. Zo gemakkelijk en zo fijn om maken, deze maak ik zelf ook nog eens :-)

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  2. Wat een prachtstuk! Nog veel creatief plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel tof, Katrijn ! Daar gaan die kindjes veel plezier aan beleven !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...