donderdag 15 oktober 2015

FeeStjUrK: RikKe 2


 Kleine mie wordt stilletjes aan groot
Ze vierde vorige week haar 2de verjaardag

Mam houdt er van om haar kids
in de watten te leggen

Een feestjurk mag zeker niet ontbreken


Dit modelletjes komt uit een 
Burda van 2003
'k Was toen al zot van dat jurkje
Wel het basismodel
Alle franjes heb ik weggelaten


Heb wel m'n eigen franje (strikje) 
toegevoegd

Maar het stofje is zo schoon van zichzelf
dat het niet te veel 
extra's nodig heeft.

Ik hou van oude stofjes, stofjes met een verhaal
snuisteren in oude spullen en botsen op knappe
prints van vroeger. Vroeger met een mooie
aanwezigheid in het nu
;-)


 Achterkant, een gewoon ritsje
weggewerkt via blinde rits principe


Poppemie haar nieuwe schoentjes
(superkoopje, jippie)
passen enig bij de jurk

Gele broekkous en gilet
 maken het ge(he)el mooi af.


Vorig jaar maakte ik dit kroontje
Ook dit jaar was het van de partij
DE BEDOELING!
Ik hoop mijn kleine mie elk jaar
te fotograferen op haar verjaardag
jawel met dit kroontje.
De tijd zal uitwijzen of dit lukt
IK GA ER VOOR
;-)


Op zus haar verjaardag kwam ik thuis na 3 dagen weg
Na de knuffel en verwennerijtjes 
ben ik gestart met bakken:
3 taarten (kaastaart, bresilienne) 
waaronder deze kleurrijke taart
Manlief was vergeten bij zijn zus 
een superleuke taart te bestellen. 
Dus ging mam deze keer zelf aan de slag
om een echte meisjes taart te maken
Samen met m'n grote meid is het gelukt
Ik vond ze heel erg lekker
En mijn Mie 
Wel je kan het zien
haar oogjes fonkelden
:-)






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...