zondag 18 oktober 2015

KeuKeNtjE vOor PopPemiE


Voor Poppemie's verjaardag
ben ik aan de slag gegaan.
Ook manlief kreeg zo zijn takenpakket.

Ik ben zot van de DIY keukentjes
en haalde mijn inspiratie op het net.

De zoektocht naar een leuk meubeltje startte 
al in de grote vakantie

Na wat wachten, zoek en pluizen
vond ik wat ik wou.


Daarna was het simpel.
Rood is zo'n plezant kleur, vrolijk en blij
Het meubeltje opgeschuurd en geschilderd
Mooi laten drogen
Daarna het groen zijdevloeipapier 
en het papier met de leuke print
aangebracht mbv decoupagelijm.

Heel het kastje vernist
zo kan het toch wat meer tegen een stootje

Het zwarte in het deurtje  (= haar oventje)
is gewone verf, geen bordverf (zou ook gekund hebben)

OH ja vergeten, voor het aanbrengen van het papier werd
er een gat geboord voor het wasbakje en de kraan.


De vuurpitjes zijn confituurdekseltjes voorzien van
een zijdevloeipapier met print.
Aangebracht met, jawel decoupagelijm

De knopjes om het vuur aan te zetten zijn doodgewone
rode dopjes van een petfles

Het wasbakje is een inoxen schaaltje
De kraan, een verhaal op zich:
Snuisteren in bouwafval 
twee kranen samengevoegd tot deze
Leuk hé


Poppemie is er zot van
Zo zalig om zien dat dit keukentje 
zo veel plezier kan brengen

Haar keukentje staat nu in mijn keukentje
Zo kunnen we samen gezellig
KOKEN
:-)

Wat zeggen ze 
Jong geleerd is oud gedaan

Daar gaan we voor





haakjes en bakje voor spulletjes
gevonden in de action

Feder's oud speelgoed 
komt hier nog reuze goed van pas
Super plezant om mijn tweede mie 
te zien spelen met spulletjes van grote zus





2 opmerkingen:

  1. Fantastisch! Echt het mooiste speelgoedkeukentje dat ik ooit al gezien heb. Wat een topidee op gewoon een meubeltje te recycleren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat n hele lieve mooie reactie, dank je wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...