vrijdag 30 oktober 2015

LoSwErkSchEtSeN 1


Dit jaar door omstandigheden
vrij laat gestart met de lessen.

Het is een heel belangrijk jaar.
Tegen het einde van dit jaar moeten
 3 projecten afgewerkt zijn

1. een verhaal in boekvorm geïllustreerd
2. een andere manier om illustraties 
te presenteren (affiche, uitnodiging, flyer, CD-hoes, ...)
3. eigen naamkaartje, eigen huisstijl

Lijkt niet veel 
Maar vergis je niet.

Het was even slikken
Achter mijn bureau gekropen, verhaallijnen bedacht
en nog steeds mee bezig trouwens (= echt ook wel een vak apart hoor!)
Niet alleen het schrijven 
Maar ook het tekenen moet weer wat op gang komen.

De voorbije weken heb ik gemerkt dat ik van het bedenken van een verhaal
naar het spontaan tekenen van beelden ben gegaan.

Ik ben nog zoekende op heel veel punten 
De komende weken ga je vooral
ideetjes, tests, try-outs van me zien.
De ene al definitiever dan de andere.

Een thema waarbinnen ik wil werken heb ik wel al
maar dat hou ik nog even voor mij.

Het los schetsen brengt wat rust in m'n hoofd
en me geeft stap voor stap weer 
wat meer zekerheid in het illustreren van mijn ideetjes

LOSWERKSCHETSEN 
zal je dit jaar nog heel vaak zien
Trouwens, kei plezant om doen
Zo even 20 min. per dag spenderen aan kriebelen
Een aanrader
:-)

Deze zijn gemaakt met een tekenpotlood


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...