donderdag 17 december 2015

iLLusTraTieS FoR LiFe

koffiepot balans, piramide met acrobaten en kus = getekend door mij 

Ik liep al even met het idee om iets te doen voor MUSIC FOR LIFE
Niet met stof maar met illustraties
Een grote stap, een uitdaging

Stilletjes aan kwamen er schetsen en ideetjes om kaartjes te maken.

Ik deelde mijn idee met Evelien en zij zag het ook zitten
Dus ging ik van enkel mijn kaartjes naar kaartjes
van twee dames die zot zijn van tekenen.

Tijdens een babbel nodigden we Sofie ook uit
Haar enthousiasme was groot 



De warmste week kwam steeds dichter bij dus moesten 
we knopen doorhakken
Met z'n drietjes, elk zijn eigen stijl en eigen idee
gezamenlijk zwart - wit

De kracht van het lijn en het opgevulde vlak
JA,
dat doen we!

Zaterdag 12/12 ging ons project van start op FB
Enkele, donderdag 17/12
zijn alle pakjes de deur uit.

GEWELDIG!!!!


Op 18 december gaat de warmste week van start.
Bij ons kan het niet meer stuk.

Het correct opgehaalde bedrag moeten we nog bekijken 
Dat hoor je later zeker.

Ik ben zo blij en dankbaar
dat heel wat lieve mensen onze illustraties de moeite vinden
en willen aankopen
Waardoor ze ook een superproject ondersteunen

vzw Horizont, blij dat we dit voor jullie kunnen doen.

EEN WELGEMEENDE DANK JE WEL AAN IEDEREEN
DIE EEN PAKJE KOCHT 
:-) 





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...