woensdag 16 december 2015

ProFiciAt 25


Een Collega van manlief
gaf een feest voor z'n 
25ste
huwelijksverjaardag

Geen geschenk, wel een cent voor een 
goed doel zou fijn zijn.

Dat deden we ook.

Maar met lege handen toekomen op 
een warm welkom feest
vond ik maar niks.

Ik maakte kortelings daarvoor dit 
vandaar dat ik voor deze lieve mensen 
zelf aan de slag ging


jammer genoeg was m'n tijd
 zo beperkt dat 
ik het enkel
 heb kunnen uitwerken in kleur

de DRAAD heb ik los moeten laten

Toch vind ik het zoals het nu is ook wel fijn


En zij, wel ze waren in de wolken.

Enkele dagen na het feest kregen we een foto 
waarop je kon zien dat ze dit werkje 
reeds een plekje in hun huis hebben gegeven.

Zo mooi om mensen op deze manier 
heel blij te maken

Daar wordt ik ook happy van

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...