woensdag 20 januari 2016

CirCus CoLLagE acRoBaAt


Ik ben een wroeter en merk
dat ik door te doen mijn weg wel vind.

Mijn heeft heeft nooit een duidelijk plan
Nee ik kan niet zeggen zo zit het er in dus moet het 
er ook zo uitkomen

Bij mij is het in dat deeltje heel vaak donker


Doen en experimenteren is mijn weg
DAT is nu EENMAAL zo

wat is dan fijn
wil geen konijn 
meer heel veel schetsen
en ideetjes
tover ik uit mijn toverhoed

en weet je
dat is GOED


zot VAN mijn ACROBATEN
gebruikte ik hen om in alle kleuren geuren en maten
uit te werken


Misschien zie je het niet maar toch is het zo.
Al deze tekeningen zijn met ander materiaal uitgewerkt

Het kleurenpalet,
wel dat is doorheen deze sessie 
stabiel gebleven
:-)




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...