zondag 13 maart 2016

cLoWn, eEn NiEuwE pRenT


Clown haalt heksentoeren uit!
Ga jij nu mee kuisen?
Wees toch voorzichtig vriend.
Pas op! Let op!

VAL NIET!


Af en toe moet ik m'n zinnen effe verzetten
Es vlug iets anders doen.
De tekeningen voor het boek
krijgen stilletjes aan vorm

Even 'gek' doen of eerder eens iets anders
doen geeft me vaak een nieuwe bootst
om verder te doen.

Werkt inspirerend
Deze hierboven smaakt
zelfs naar meer
Maar 't is voor een volgende keer

Nu terug aan de slag
want de tijd dringt

Op tempo werken vraag discipline
Maar als je weet waarvoor je het doet
dan heb ik dat er zo voor over

:-)

3 opmerkingen:

  1. Hoi Katrijn, ik heb mijn opleiding Grafiek terug opgepakt en wilde nog eens bij je komen piepen. Hoe is het met je eindwerk verlopen? Groetjes, Leen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Leen, wat goed van jou dat je de opleiding grafiek terug hebt opgenomen. Zoals je kan zien ligt m'n blog al een hele tijd stil. Het eindwerk van vorig jaar vroeg zoveel alsook mijn gewone job vandaar dat ik dit er niet meer bij kon nemen. Ik moet het hier zeker eens op posten want het is geweldig geworden. Knap resultaat, tof boek, servies, kaartjes en memoryspel. Ik ben er trots op en de jury was zeer mooi. Maar door omstandigheden, de gewone job, ben ik nu even out. Ik ben mezelf tegen gekomen en moet nu weer opzoek gaan naar een evenwicht. Even helen om daarna hopelijk weer verder te bouwen aan een droom, want illustreren en daar mee aan de slag kunnen gaan is echt een droom van mij. Ik laat het even los om op adem te komen en hoop dat ik dit pad terug kan en mag bewandelen. Ik ben echt blij voor jou dat jij jouw draad terug hebt opgepakt. Hoe is het ondertussen al geweest? Hopelijk doet het heel veel deugd. Heel veel liefs, Katrijn

      Verwijderen
    2. Hoi Katrijn, ik ben zó benieuwd naar je resultaten!
      Ik heb vorig jaar ook 4 maanden thuis gezeten met een burn out. Neem voor alles je tijd, zet alles op een rijtje, maar vergeet zeker niet creatief bezig te zijn!!
      Momenteel verlies ik mij in mijn jaarthema. Enkele weken geleden is mijn vriendin overleden na een slepende ziekte, creatief bezig zijn helpt...
      Succes met je herstel en beslissingen!
      Lieve groetjes, Leen

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...